Loading

RSS 2.0

TOPlist

Dokonalá pleť – vyhlazení pleti ve Photoshopu

1. Zvolte v hlavním menu healing brush. Vyznačte oblast působení stisknutím klávesy Alt.

2. Udělejte několik tahu (stisknutím a držením Alt) po zdravým úsekům pleti kde jsou vidět chlupy a póry (právě tyto úseky budou vybrány programem jako vzor). Potom obtáhněte štětcem části pleti, které chcete retušovat. Pamataujte si, není potřeba vybarvit celý obličej, aby se zachovala textura pleti. Používejte různé vrstvy a úrovně neprůhlednosti.

3. Takhle by měla vypadat vaše pleť po použití healing brush. Všimněte si – některé části už jsou hotové.

4. Vraťte trochu skutečné textury pod okem, tak aby to vypadalo co nejvíc přírozeně. Stejným způsobem udělejte to tam kde je na váš pohled potřeba.

5. Duplikujte vrstvu s retušovaným obrázkem několik krát. Na jedné vrstvě hodně krát použijte filtr despeckle (Filter > Noise > Despeckle) na ostatnich smart blur (Filter > Blur > Smart Blur). Nastavte úroveň neprůhlednosti na každé nové vrstvě a smažte vysoce detailní části (tj. očí, obočí a jiné) aby byly jasně vidět ( Rozmístěte vrstvy tak aby hlavní vrstva byla nejníž). Kombinujte vrstvy, laďte neprůhlednost, a pak slučte s hlavní retušovací vrstvou.

6. Pro velmi hladkou pleť použijte filtr gaussian blur s velkým poloměrem. Tady jsem použil poloměr 77.5 pixels. Jakmile dosáhnete rozmazaného obrazu, použijte soft eraser brush 20% pro smazání některých rozmazaných části obrázku. Já ji požiju pro oči, obočí, okraje nosu, tváře, rty, sluchátka a vlasy.

7. Jakmile ukončíte práci s mazáním, zvolte režim zobrazení vrstvy screen mode, obraz se stane výrazně světlejší, což je dobře. Zvolte úroveň neprůhlednosti podle vás a slučte vrstvy (v nabídce Layer > Merge layers anebo jiným způsobem). Potom otevřete levels (Image > Adjustments > Levels…) a přemístěním střední šipky zase ztmavte váš obrázek.

8. Nastavte vyvážení barev (Image > Adjustments > Color Balance) a hotovo.

Překlad: Creator

Datum: 09.03.2012


hana 15.08.2012 15:20
neni nikde vysvetleno,jak mam vratit trochu textury,nebo jak se slucuje s hlavni vrstvou.....

Vložit komentář